1-منظور به قوانین عمومی در آفرینو این است که جدا بر هر محصولی که در آکادمی آفرینو وجود دارد و دارای قوانین میباشد. این قوانین با عنوان قوانین عمومی در تمام محصولات آکادمی آفرینو اجرایی است مگر در محصولی ذکر شده باشد که قوانین عمومی شامل آن محصولات نمی شود.

2-مشتری یا کاربر به کسی گفته میشود که چه از طریق سایت آفرینو و از طریق درگاه پرداخت خدمات خود را خریداری کرده و هم به افرادی گفته میشود که از طریق های دیگر خدمات و محصولات ما را خریداری کرده باشد مثل کارت به کارت کردن درمراکز پشتیبانی ما مثل تلگرام یا واتساپ.

3–مشتری  یا کاربرملزم به رعایت قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین الملل است و در صورت تخلف و پیگرد قانونی در اثر سوء استفاده، کلیه مسئولیت ها و عواقب ناشی از آن به عهده مشتری است.

4-در صورتی که در قوانین مندرج، خدمات و سرویس‌های ارائه شده تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است و شما به صورت مستمر این صفحه را چک میکنید و حق اعتراض کردن را از خود سلب میکند.

5-تمامی فعالیت ‌های آفرینو، بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران و با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می ‌شود .

6-این قوانین در صفحه اصلی آفرینو و در پایین صفحه قرار دارد و هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.

7-تمامی محتوا وب سایت آفرینو در مالکیت آفرینو میباشد و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

 

تعهد آفرینو به کاربران

 

1-وب‌ سایت آفرینو متعهد می ‌شود که اطلاعات مورد نیاز کاربر برای تصمیم‌ گیری را به صورت شفاف و دقیق در اختیار او قرار دهد و در جهت رفع ابهامات کاربران تلاش کند و مشاوره های مورد نیاز را به کاربر دهد.

2-آفرینو ، نسبت به اصول کاری خود متعهد است و تمامی سعی خود را می ‌کند تا راهکارها و اصول درست و اساسی را در فعالیت‌ های خود به کار گیرد.

3-آفرینو هیچ‌ گونه مسئولیتی در قبال محتویات تبلیغات و بازاریابی کاربران خود به عهده ندارد و هیچ‌ گونه تعهدی نسبت به درستی آنچه گفته می‌شود، نخواهد داشت. با اینحال، پیشنهاد ما این است که همیشه شفافیت و درستی را مبنای کار خود قرار دهید و هر گونه مسائل حقوقی یا کیفری محتوای کاربر و مشتری آفرینو ارتباطی با آفرینو ندارد و کاملا بر دوش مشتری و کاربر است.

4-طبیعی است که وب‌سایت آفرینو، هیچ کنترل و متعقباً تعهدی در مقابل قطعی احتمالی یا بروز سایر مشکلات ناگهانی را در سامانه خود ندارد و در این گونه موارد، شکیبایی شما می‌تواند کمک بزرگی به رفع مشکل در سریع‌ ترین حالت ممکن کند.

5-پشتیبانی آفرینو هیچ گونه تعهدی به کاربر یا مشتری برای پاسخ دادن به هر سوالی ندارد. و آفرینو هیچ تعهدی برای پاسخ سریع به سولات و مشکلات کاربران و مشتریان خود ندارد.

6-آفرینو تضمینی برای سود آوری مشتری ندارد وفقط تعهد میدهد که کاری که به آن سپرده شده را با تمام دانش خود انجام دهد.

 

تعهدات کاربر به آفرینو

 

1-فعالیت کاربران و مشتریان آفرینو باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی باشد. در صورت  مشاهده هر گونه فعالیت مشکوکی، وب‌‎سایت آفرینو حق دارد نسبت به قطع همکاری با کاربر، تصمیم‌ گیری کند. در صورتی که در چنین شرایطی، مبلغی از کاربر دریافت شده و مقداری از آن، مصرف شده باشد، مبلغ باقی‌مانده محاسبه و به کاربر بازگشت داده می‌شود.

2-اگر کاربر یا مشتری درخواست عودت هزینه یا مبلغ کند آن آفرینو است که میتواند این درخواست را تایید یا رد کند وکاربر و مشتری حق اعتراض را از خود سلب میکند. آفرینو اگر عودت هزینه را تایید کند حق دارد بر اساس دیدگاه خود حق ضرر زیان خود را از مبلغ کل یا مبلغ باقی مانده کسر کند و کاربر یا مشتری حق اعتراض ندارد و این حق را از خود سلب میکند.

3-راه های ارتباطی کاربر که در سایت آفرینو ثبت شده باید کاملا درست و مالکیت آن برای شخص مشتری یا کاربر باشد. در غیر این صورت آفرینو حق دارد که حساب کاربر را بلوکه کند و مبلغ مورد نظر را نیز تا زمان تکمیل مدارک درست نزد خود نگه دراد.

4-کاربر تعهد میدهد که این قوانین را خوانده به صورت کامل و از هر نظر در هوشیاری کامل و در سلامت کامل بوده است و تعهد میدهد که به این قوانین پایبند است.

5-خرید یا استفاده از خدمات و محصولات آفرینو به منظور قبولی تمام این قوانین است.

 

استرداد وجه

 

1-در صورتی که به هر دلیلی، وب ‌سایت آفرینو قادر به ارائه خدمات ذکر شده محصولات و خدمات خود نباشد، تا 30 روز موظف است مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.

 

حل اختلاف

 

1-اگر کاربر یا مشتری با هر یک از کارکنان آفرینو به مشکل برخورد(آن مشکل ربطی به وب سایت آفرینو ندارد و باید بین خودشان حل شود چه حقوقی و چه کیفری) و مشتری و کاربر وظیفه دارد که در بروز همچین مشکلاتی از مشکلات بزرگ یا مشکلات کوچک از طریق بخش تماس با ما مشکل خود را به صورت کامل بنویسد تا مدیریت در کوتاه ترین زمان ممکن آن مشکل را حل کند.

2-اگر کاربر و مشتری به هر دلیلی از آفرینو و خدمات آن رضایت نداشته و احساس میکند که کارش درست انجام نشده یا از نظر مالی دچار ضرر از سمت آفرینو شده و حق کاربر یا مشتری پایمال شده است(کاربر و مشتری در همچین مسائلی وظیفه دارد ابتدا با مدیر آفرینو ارتباط برقرار کند و مشکل خود را بنویسد ومنتظر پاسخ باشد و تا آن زمات باید صبر کند) زمان پاسخگویی بیشتر از 7روز کاری نمیشود (اگر کاربر و مشتری از مشاوره و حتی پاسخ مدیر رضایت نداشته این حق را دارد که از راه های قانونی اقدام کند ولی کاربر و مشتری تعهد میدهد که تمام موارد شکایت و مسائل قانونی در شهر اصفهان صورت گیرد.

 

شرایط خاص

 

1-هر شرایطی که باعث شود در کار و در روند عادی پاسخگویی اخلاف ایجاد شود جز شرایط خاص حساب میاید(مثل قعطی برق یا زمین لرزه یا بسته شدن خطوط ارتباطی یا برف بوران….)جز شرایط خاص است و کاربر یا مشتری باید تا رفع این مشکلات صبر کند.

2-در خدمات آفرینو که با ابزار و شرکت یا سایت های خارجی ارتباط دارد هر گونه تضمین یا تعهد به آن موضوع باطل است چون که آفرینو نمیتواند تضمینی در این رابطه به کاربران خود دهد چون که سیاست ها و آپدیت ها احتمال دارد از طرف آن سایت ها یا ابزار ها یاشرکت ها باشد و آفرینو قادر به تغییر در روند آنها نیست و کاربر و مشتری تعهد میدهد که حق اعتراض را در این موضوعات سلب کند.