caution

این صفحه حاوی دو نکته مهم برای رشد و توسعه کسب و کار شما می باشد. “حتما تا انتها مطالعه کنید”

caution
1

ایجاد فروشگاه آنلاین برای کسب و کار شما

قطعا همه شما عزیزان برای معرفی کسب و کارتون نیاز به یک فروشگاه آنلاین در فضای مجازی دارید. اما ممکنه گاهی اوقات تخصص لازم برای طراحی سایت و حتی پشتیبانی اون رو نداشته باشید. 

البته که جای هیچ نگرانی هم وجود نداره، چون شما به راحتی میتونید محصولات خودتون رو در فروشگاه آکادمی آفرینو به نمایش بزارید و بفروشید.


پس همراه ما باشید تا شما رو با سازوکار این روش بیشتر آشنا کنم.

یکی از خدمات آکادمی آفرینو اینه که برای هر یک از دوستان عزیز، یک صفحه از وبسایت رو به عنوان فروشگاه اختصاصی در اختیارشون قرار میده تا بتونن به راحتی هم محصولاتشون رو وارد کنند و هم در فضای بزرگتری اونا رو به نمایش بزارن و مهمتر اینکه از این طریق حتی فروش بیشتری داشته باشند.

ایجاد فروشگاه اینترنتی برای محصولات

مزیت های داشتن یک فروشگاه آنلاین

جذب مشتریان بیشتر

جذب مشتریان بیشتر

store

عدم نیاز به مکان مستقل

24-hours

دسترسی 24 ساعته

compare

امکان مقایسه محصولات

می خواهم یک فروشگاه آنلاین داشته باشم

برای اینکه یک فروشگاه آنلاین اختصاصی برای کسب و کارتون داشته باشید، میتونید به دو روش عمل کنید:


روش اول: از آموزش کلیپ روبرو استفاده کنید و خودتون به تنهایی یک صفحه اختصاصی ایجاد و اطلاعاتتون رو به صورت صحیح وارد کنید و در نهایت پس از وارد کردن تصاویر محصولات، فروشگاه آنلاین شما آمادست. 


روش دوم: از طریق دکمه زیر با ما در ارتباط باشید تا هم برای شما صفحه فروشگاه آنلاین اختصاصی ایجاد کنیم، هم محصولاتتون رو وارد کنیم و هم پشتیبانی فروشگاهتون رو بر عهده بگیریم. 

به زودی!

2

معرفی و تبلیغ شما و کسب و کارتان در سایت آفرینو

یکی از دغدغه های اصلی نداشتن فروش بیشتر به خاطر شناخت کمتری هست که دیگران نسبت به ما و کسب و کار ما دارند.


به همین دلیل آکادمی آفرینو تصمیم گرفت که برای معرفی بهتر هنرمندان به جامعه، بخشی از وبسایت رو تحت عنوانبیوگرافی هنرمندان ایجاد کنه و سعی در معرفی صاحبان کسب و کار، تجربه آنها از هنگام شروع تا به امروز و  محصولاتشون داشته باشه و با دیگران در فضای مجازی به اشتراک بزاره.


پس حالا که چنین موقعیتی برای شما عزیزان فراهم شده، میتونید با استفاده از فرمی که در پایین صفحه قرار گرفته، مشخصات لازم رو برای ما ارسال کنید تا شما هم به جمع هنرمندان و صاحبان کسب و کار در فضای آنلاین بپیوندید.

معرفی هنرمندان و محصولاتشان در آکادمی آفرینو